Praha hostí módní akci Mercedes-Benz Prague Fashion Week. Jejím hlavním partnerem je Mercedes-Benz, který zastřešuje rodinu prestižních týdnů módy ve více než 40 zemích po světě. Českou premiéru si na akci odbyl modernizovaný kabriolet Třídy E.
Poprvé se trojcípá hvězda spojila s módní akcí před 25 lety během Mercedes-Benz Fashion Weeku v Austrálii, k partnerství české přehlídky se připojila před devíti lety.
Aktuální pražská prezentace nejnovějších návrhářských kreací se koná do 11. září a během celého týdne bude k dispozici flotila modelů Mercedes-Benz výhradně s elektrickým pohonem: čisté elektromobily nebo hybridní vozy.
Mercedes-Benz letos slaví 25 let ve světě módy: v roce 1995 se výrobce luxusních vozů stal poprvé hlavním sponzorem Mercedes-Benz Fashion Weeku, který proměnil Melbourne a Sydney v centrum světových tvůrců. Od té doby se počet těchto akcí rozšířil na více než 80 přehlídek, jejichž mola obdivují návštěvníci ve více než 40 zemích světa. Cílem týdnů módy je představit lokální návrháře a mladé talenty. Dlouholeté spojení nejnovějších oděvních kreací a značky Mercedes-Benz se stalo přirozeným partnerstvím, protože k tradičním hodnotám automobilky také patří nezaměnitelný design, unikátní inovace a moderní pojetí luxusu.
Aktuální pražský ročník Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku se koná od 4. do 11. září v různých atraktivních lokalitách Prahy, mimo jiné i v ojedinělých prostorách kláštera sv. Gabriela v Praze 5, kde se návštěvníkům opět představí talentovaní návrháři a značky především z České republiky. Loňské události se zúčastnilo 55 designérů, kteří během 30 přehlídek představili vedle 19 českých a slovenských značek i jednu zahraniční. Akci navštívilo 18 500 příznivců módních trendů.
Letos jsou během celého týdne k dispozici jako oficiální vozy modely Mercedes-Benz výhradně s elektrickým pohonem: čisté elektromobily nebo hybridní vozy. Hlavní pozornost bude zaměřena na první vůz značky, který byl od začátku navržen jako elektrický – pokrokové SUV nazvané EQC.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva