Pohled do jinak se propadajících statistik o registracích osobních automobilů nabízí jeden zajímavý úkaz. V oblasti luxusních sporťáků nebylo navzdory pandemii ještě nikdy tak dobře jako letos. Například značce Ferrari vzrostly meziročně za osm měsíců prodeje o 40 %, když dosáhl počtu 64 nových kousků a další přibyly i v září.
Pro mnohé to může být asi dost překvapující, ale registrace automobilů některých drahých značek u nás letos meziročně stouply. Kromě již zmíněných Ferrari si meziročně polepšilo o 8 % také například Porsche, což v číslech představuje dodání 261 kusů za osm měsíců. Kromě toho bylo u nás registrováno za stejnou dobu 39 vozů značky Bentley, 37 Maserati, 26 Lamborghini, 2 McLareny, či 5 Lotusů. K tomu snad není co dodat.
Ano, na auta prémiových značek se obvykle nějaký čas, třeba i déle, než rok čeká, objednávají se s předstihem a k dodání dochází po nějaké době, takže se ve hodně případech jedná o auta objednaná loni a registrovaná až letos. Ale to nic neubírá na faktu, že se této kategorii u nás opravdu daří. A to se ještě hodně zájemci těší na novou generaci Chevroletů Corvette, o kterou je předběžně také velký zájem.
Zajímavý je také dovoz ne právě nejlevnějších ojetých modelů uvedených značek, kde jsou statistiky rovněž velmi zajímavé a pomáhají zvyšování počtů těchto značek v českém vozidlovém parku. Že se nejedná o nějaké zanedbatelné počty potvrzují data SDA. Jen za osm měsíců letošního roku už na českých značkách přibylo poprvé registrovaných ojetých 347 vozů Porsche, 55 Ferrari, 37 Maserati, 16 Lamborghini, 7 McLarenů, 5 Lotusů atd.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva