Výstaviště v Brně ještě letos na jaře stihlo uspořádat jedenáctý ročník mezinárodního veletrhu motocyklů, čtyřkolek a příslušenství Motosalon. Nad ročníkem 2021 ale visí otazník. Podobnosti má tajemník SDA Josef Pokorný.
Letošní jarní zahájení motosezony navštívilo v Brně zhruba 55 tisíc lidí. V březnu 2021 by měl být motosalon v Praze, ale jeho konání není jisté.
„Veletrh ohrožuje současný stav pandemické situace, kvůli kterému už byl na jaro přesunut listopadový veletrh eSalon. Jarní Motosalon se zřejmě nebude konat vůbec, i když bychom si přáli opak,“ řekl časopisu Automakers tajemník Svazu dovozců automobilů Josef Pokorný.
Výstaviště, kde je nyní polní nemocnice, sice na jaře už bude dostupné a připraveno akci hostit za všech hygienických podmínek daných státem, ale evropské centrály importérských organizací nedoporučují svým pražským pobočkám se podobných eventů účastnit.
„Pokud nám účast odřekne některá z velkých motocyklových značek, pak nemá smysl akci pořádat. Stále ale vyjednáváme a zvažujeme jiné náhradní scénáře,“ upřesnil Pokorný.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva