Peugeot má s účinností od 20. ledna 2021 novou generální ředitelku. Linda Jackson už v minulosti vedla Citroën a získala rozsáhlé zkušenosti v automobilovém odvětví od Velké Británie po Francii.
Zastávala různé funkce ve finančních a obchodních odděleních společností Jaguar, Land Rover a Rover Group, kde na konci 90. let přešla z pozice regionální finanční ředitelky Rover Europe na pozici finanční ředitelky pro prodeje na evropských trzích pro MG Rover Group. Tuto funkci vykonávala do konce roku 2004, v roce 2005 pak nastoupila do skupiny PSA.
V rámci skupiny PSA byla Linda Jackson v letech 2009 až 2010 nejprve finanční ředitelkou společnosti Citroën UK a poté společnosti Citroën France. V červenci 2010 se stala generální ředitelkou zastoupení společnosti Citroën ve Velké Británii a Irsku.
V roce 2014 byla Linda jmenována generální ředitelkou značky Citroën a členkou výkonného výboru PSA. Během šesti let ve funkci generální ředitelky se jí podařilo zlepšit vnímání značky Citroën, zvýšit prodej a přeměnit Citroën na jednu z nejrespektovanějších značek.
V lednu 2020 byla Linda Jackson jmenována do čela vývoje portfolia značek s cílem zajistit jejich diferenciaci.
Linda Jackson už vedla i Citroën
Linda Jackson se narodila ve Velké Británii a získala titul MBA na univerzitě ve Warwicku. Poté strávila celou svou kariéru v automobilovém průmyslu.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva