Žatecký závod na výrobu pneumatik Nexen Tire začal poprvé dodávat pneumatiky na první výbavu vozů Hyundai. Na pláštích N’FERA Primus nyní z výrobních linek vyjíždí vozy Tucson. Jde o významný milník pro evropskou produkci Nexen Tire od otevření českého závodu v roce 2019.
Výrobce pneumatik Nexen Tire oznámil, že od ledna začal ze svého českého závodu dodávat pneumatiky na první výbavu automobilů Hyundai. Plášti Nexen jsou tak přímo z výroby osazeny vozy Hyundai Tucson čtvrté generace.
Navzdory pandemii COVID-19 český závod Nexenu u Žatce stabilizoval svou výrobu a dodávky plášťů N’FERA Primus pro Hyundai jsou nyní historickým milníkem od otevření závodu v roce 2019.
Prémiové pneumatiky N’FERA Primus se mohou pochlubit vynikajícím brzdným výkonem, mimořádným odvodněním vody a dobrou ovladatelností, která přináší stabilní zážitek z jízdy. Pláště jsou vyráběny na míru v rozměrech 215 / 65R17, 235 / 55R18 a 235 / 50R19 pro čtvrtou generaci vozu Hyundai Tucson, který je prodáván na trzích Středního východu, Afriky a Latinské Ameriky.
Loni firma zahájila spolupráci s Volkswagenem, letos s Audi a dalšími špičkovými výrobci automobilů.
Závod Nexenu v Žatci je strategicky umístěn v srdci Evropy, což mu umožňuje plnit rostoucí požadavky v celém regionu. Díky tomu má firma přístup k přibližně třiceti automobilkám v okruhu 400 km. Se stabilizací své evropské produkce bude Nexen Tire nadále zvyšovat svoji přítomnost na trhu rozšiřováním nabídky pneumatik pro první výbavu nových automobilů.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva