Bigboard značky Kia je na střeše Kongresového centra už více než 5 let, za tu dobu projelo kolem téměř 250 milionů vozů. Nyní se centrum obléklo do nových barev automobilky, kombinace černé a bílé.
Dominantou reklamy je nové logo, které je ze dvou stran rámované upoutávkou na čtvrtou generaci největšího modelu KIA na českém trhu, SUV Sorento.
„Reklamní plochu na pražském kongresovém centru využíváme už více než 5 let. Teď ale prošla výraznou obměnou, která symbolizuje transformaci samotné značky. Její dominantou se stalo zbrusu nové logo, které ztělesňuje nové hodnoty automobilky: touhu inspirovat, důvěryhodnost a ambice stát se lídrem v poskytování nových služeb mobility, které nejsou postavené pouze na prodeji automobilů,“ říká Kateřina Vaňková Jouglíčková, PR & Corporate Events Manager společnosti KIA MOTORS CZECH.
Nové logo zároveň připomíná ručně psaný podpis, který symbolicky stvrzuje odhodlání značky zhmotňovat své hodnoty v konkrétních produktech a službách.
Největší billboard značky
Reklamní plocha na Kongresovém centru Praha je s 1 253 m2 největší venkovní plochou, kterou značka Kia pro svoji prezentaci využívá. Zároveň jde také o plochu s nejvyšším zásahem. Denně kolem ní projede v průměru 128 tisíc automobilů a další desetitisíce lidí ji vidí při cestě na stanici metra Vyšehrad, případně cestou ze stanice. Za více než pět let, co na střeše Kongresového centra Praha parkují vozy Kia, tak kolem projelo téměř 250 milionů automobilů a další desítky milionů očí ji viděly z nejbližšího i několik kilometrů vzdáleného okolí.
Aktuální kampaň je pátým vizuálem značky Kia. V roce 2016 šlo o propagaci modelu Sportage s integrovanou LED obrazovkou, na které se každý týden měnily reklamní slogany, od září 2017 mohli řidiči vídat elegantní gran turismo Kia Stinger, od února 2019 model ProCeed se splývavou zádí a od září 2019 potom crossover XCeed.
17.03.2021Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva