Španělský SEAT představil na výroční tiskové konferenci plán s označením „Future Fast Forward“, který povede k elektrifikaci automobilového průmyslu ve Španělsku. Klíčovou součástí tohoto plánu je výroba městských elektromobilů ve Španělsku od roku 2025.
SEAT hodlá v roce 2025 uvést na trh městský elektromobil, se kterým vstoupí do segmentu s cenovým rozsahem od 20 000 do 25 000 eur, který je zásadní pro zajištění cenové dostupnosti elektromobility pro širokou veřejnost i pro splnění cílů Zelené dohody. V nadcházejících měsících se rozhodne o výrobním závodu, z jehož bran bude toto vozidlo vyjíždět.
Předseda představenstva společnosti SEAT S.A. Wayne Griffiths vysvětlil, že „od roku 2025 chceme ve Španělsku vyrábět elektromobily. Naší ambicí je vyrábět v Martorellu více než 500 000 městských elektromobilů ročně i pro koncern Volkswagen, ale potřebujeme k tomu jasnou podporu Evropské komise“.
SEAT S.A. hodlá nejen vyrábět elektromobily, ale také vést vývoj celého projektu v rámci koncernu Volkswagen. „Plánujeme transformaci našeho technického centra, které je jediným svého druhu v jižní Evropě. Jedná se o zásadní výzkumné a vývojové středisko v tomto regionu,“ řekl Griffiths.
„Jsme přesvědčeni o tom, že to je součástí naší odpovědnosti za elektrifikaci Španělska. Před 70 lety jsme postavili tuto zemi na kola. Naším cílem je nyní postavit Španělsko na elektricky poháněná kola.“
Městský elektromobil je obrovským projektem z hlediska potenciálního objemu výroby. Jedná se o důležitý milník na cestě k trvalé udržitelnosti a v boji proti změně klimatu. Jeho cílem je stát se motorem transformace španělského automobilového průmyslu.
„Vypracovali jsme plán, spolupracujeme se správnými partnery a obecně jsme připraveni investovat. Záměrem tohoto projektu je stát se motorem transformace španělského automobilového průmyslu. Koncern Volkswagen potřebuje pro tento mezioborový a celonárodní plán podporu španělské vlády a Komise EU, na jejímž základě bude možné přijmout konečné rozhodnutí o jeho realizaci,“ zdůraznil Griffiths.
23.03.2021Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva