BMW Group urychluje vývoj v oblasti technologie baterií budoucnosti, čímž dodává větší význam evropskému hodnotovému řetězci článků a baterií.
V této souvislosti Oliver Zipse, předseda představenstva BMW AG, obdržel rozhodnutí o grantu od federálního ministra hospodářství a energetiky Petera Altmaiera a také od bavorského ministra hospodářství, regionálního rozvoje a energetiky, Huberta Aiwangera, na podporu projektů BMW Group běžících pod hlavičkou IPCEI (Important Project of Common European Intertest = Důležitý projekt společného evropského zájmu) a týkajících se baterií.
Pro BMW Group je jasné, že vysoce výkonné a udržitelné systémy ukládání energie jsou klíčovým faktorem úspěchu individuální mobility budoucnosti. Vývoj vysoce inovativních a udržitelných bateriových článků je proto jedním z klíčových prvků evropského hodnotového řetězce článků a baterií.
Tato snaha se odráží v návrzích na Neue Klasse – novou generaci elektrických vozidel BMW Group, kterou společnost poprvé představila na své výroční konferenci v březnu. Tato nová generace vozidel, která bude uvedena na trh v polovině tohoto desetiletí, bude nekompromisně elektrická, digitální a cirkulární (využívající obnovitelné zdroje v rámci cirkulární ekonomiky).
Pro Neue Klasse vyvíjí BMW Group novou generaci technologie baterií s jasně definovaným cílem: „S modelem Neue Klasse uděláme velký skok v technologii elektrického pohonu,“ řekl v pondělí v Mnichově Oliver Zipse, předseda představenstva BMW AG. „Chceme výrazně zvýšit energetickou hustotu článků a současně snížit náklady na materiál i výrobu. Rovněž významně omezíme použití primárních surovin, abychom zajistili skutečně ,zelené‘ baterie.“
S Neue Klasse má BMW Group za cíl dostat se z hlediska rozsahu a výrobních nákladů na úroveň nejmodernějších spalovacích motorů. Například elektrická mobilita „engineered by BMW“ má oslovit a přesvědčit nové skupiny zákazníků po celém světě. U této šesté generace technologie BMW eDrive společnost v současné fázi vývoje vyhodnocuje různé formáty článků, jejich chemické složení a také moduly. Klíčovým cílem je vytvořit skutečně zelené, nízkouhlíkové a recyklovatelné baterie.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva