Klub motoristických novinářů chystá na začátek září tradiční testovací jízdy pro žurnalisty s nejnovějšími automobilovými novinkami. Účast v Čertousech přislíbila i většina PR manažerů značek. Kdy se akce koná a jaké vozy se budou testovat?
Setkání je v režii obou klubů KMN i KMP a proběhne 2. září v hotelu Čertousy (Bártlova 35/10, Horní Počernice, www.hotel-certousy.cz ) od 9:30 hodin.
„Prosíme, potvrďte přibližnou hodinu příjezdu na testovací jízdy. Potvrzením účasti zároveň souhlasíte se splněním aktuálních hygienických předpisů platných v době konání naší akce. Setkání jsme úmyslně koncipovali na období s nejmírnějšími covidovými opatřeními platnými od 1.září,“ upřesnil novinářské obci podmínky účasti šéf KMN Michal Busta.
V současné době jsou pro testovací jízdy předběžně potvrzeny následující novinky:
Audi A7 PHEV
BMW 330e
Citroen C5 Aircross a ë-C4
Fiat 500 el.
Kia e-Niro a Sorento PHEV
Mazda MX-30
Opel Mokka-e
Peugeot 3008 PHEV a e-2008
Renault Arkana HEV a Captur PHEV
Subaru Outback
Škoda Enyaq a Octavia iV
VW ID.3 a ID.4
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva