Anytime carsharing přidal k vozům Toyota Yaris a Toyota Corolla Hatchback dalších 190 aut. Jedná se o 120 kusů Toyoty Corolla Combi a 70 kusů Toyoty C-HR, opět s hybridním pohonem, automatem a parkovací kamerou. Celkem nyní mají lidé ve službě Anytime k dispozici 500 toyot.
„Obliba našich hybridních vozů stále roste, a to zejména díky vysokému komfortu jízdy, která přináší ticho a klid na palubě vozu a pohodlné řízení s automatickou převodovkou. Dále pak nízkou spotřebu s nízkými provozními náklady. Naše hybridní vozy není potřeba dobíjet ze sítě, a proto je neomezuje dosud chybějící infrastruktura,“ říká Martin Peleška, ředitel českého zastoupení značky Toyota.
„V městském provozu pak hybridní Toyoty dokáží jezdit až 70 % času čistě na elektrickou energii zcela bez emisí. To jim ale na druhé straně neubírá nic z dynamiky a výkonu, který je potřeba zejména mimo město,“ dodává.
Anytime carsharing od svého vstupu na trh před dvěma lety již realizoval více než 670 tis. pronájmů, během kterých lidé najeli celkem 7,1 mil. km, 52 % z toho na elektřinu díky hybridnímu pohonu. Aplikaci Anytime carsharing si již stáhlo více než 200 tisíc uživatelů.
25.08.2021Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva