Ministerstvo financí dokončilo jednu z největších veřejných soutěží na nákup nových aut, v rámci níž poptávalo vozidla pro 61 subjektů státní správy a samosprávy. Mladoboleslavská automobilka zvítězila s kombíkem Fabia, který dodá v počtu až 498 kusů, a to včetně servisních služeb po dobu 5 let nebo 150 000 km.
Velký centrální nákup Ministerstva financí se týká 61 orgánů státu. V následujících dvou letech budou vozy odebírat například Ministerstva obrany, životního prostředí a dopravy včetně jejich podřízených organizací, mezi které například patří například Správa železnic, Ředitelství silnic a dálnic a další subjekty státní správy a samosprávy.
„Jsme potěšeni tím, že značka ŠKODA uspěla v centrálním výběrovém řízení Ministerstva financí, které tímto nákupem zajistí potřebnou obměnu vozového parku pro několik ministerstev a desítky jimi řízených institucí. Naše vozy uspěly v konkurenci ostatních soutěžitelů zásluhou výhodného poměru ceny a užitné hodnoty a také díky příznivým provozním nákladům,“ zhodnotil výsledek státního tendru Martin Jahn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO zodpovědný za prodej a marketing.
„Centrální nákupy jsou krásným příkladem, jak stát může a dokáže šetřit. Za poslední dva roky stát centrálně nakoupil už za 20 miliard korun a zapojilo se více než 250 organizací veřejné správy. A to včetně krajů a obcí, kterým centrální nákup může přinést nejen finanční úsporu, ale také úlevu od papírování a byrokracie,“ uvádí ministryně financí Alena Schillerová a dodává:
„Stávající centrální nákup na 500 osobních vozidel ŠKODA AUTO využije v následujících dvou letech na šest desítek úřadů včetně malých obcí, které si přijdou až na 20% úsporu v ceně auta.“
ŠKODA AUTO v souladu s touto smlouvou poskytne České republice až 498 vozů ŠKODA FABIA COMBI ve výbavě Ambition rozšířené o vybrané prvky mimořádných výbav, které budou poháněny motorem 1,0 TSI o výkonu 70 kW v kombinaci s pětistupňovou manuální převodovkou. Jednotliví odběratelé mohou automobily odebírat ve standardní výbavě definované centrálním zadavatelem, případně lze vozidla v souladu se zadávací dokumentací obohatit o volitelnou nadstandardní výbavu. Ke všem vozům jsou vytendrovány také servisní služby po dobu 5 let nebo 150 000 km podle toho, co nastane dříve.
První vozy budou odběratelům předány do konce letošního roku. Automobily ŠKODA patří stabilně k nejvýhodnějším vozům na českém trhu z pohledu dopadu na firemní cash-flow. Z mnoha nezávislých studií vycházejí s výborným hodnocením poměru mezi pořizovací cenou a užitnou hodnotou.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva