Herbert Diess, šéf představenstva koncernu Volkswagen, se v Praze setkal s českým místopředsedou vlády, ministrem průmyslu a obchodu a ministrem dopravy Karlem Havlíčkem. Co bylo na pořadu jednání?
Jednání se zúčastnili také Thomas Schmall, člen představenstva koncernu Volkswagen za oblast techniky a předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Thomas Schäfer.
V rámci setkání byla podepsána dohoda o společném záměru výstavby několika tisíc dobíjecích bodů pro elektromobily na hlavních silničních tazích a nádražích v České republice do roku 2025.
V rámci návštěvy se Herbert Diess setkal k důležitým tématům s Jaroslavem Povšíkem, předsedou Podnikové rady Odborů KOVO a místopředsedou Dozorčí rady ŠKODA AUTO.
Hlavním tématem jednání bylo dosažení shody ohledně dalších kroků tak, aby Česká republika z procesu transformace automobilového průmyslu vyšla posílena. Jednání se týkala celého produkčního řetězce elektromobilů. Koncern Volkswagen plánuje vybudovat v Evropě do konce desetiletí šest gigatováren o celkové kapacitě 240 gigawatthodin, které mají pokrýt rostoucí poptávku po bateriových článcích a zajistit odpovídající dodávky.
Jedna z těchto továren na výrobu bateriových článků má být vybudována ve střední nebo východní Evropě, rozhodnutí o její přesné lokalizaci bylo avizováno na první polovinu roku 2022.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva