Jihočeské CB Auto položilo 5. června základní kámen nabíjecího hubu u Plané. Slavnosti se zúčastnili i špičky Škody Auto, města Planá nebo Českých Budějovic.
Skupina Stellantis ve spolupráci s TotalEnergies a Mercedesem-Benz slavnostně zahájila provoz gigafactory na výrobu baterií společnosti Automotive Cells Company (ACC) v závodě Billy-Berclau/Douvrin ve Francii, první ze tří gigafactories plánovaných v Evropě.
ŠKODA AUTO DigiLab provozoval v Praze od roku 2019 sdílení elektrických skútrů “BeRider”. Zelené elektroskútry ale z ulic brzy zmizí, projekt je k 1. červnu 2023 ukončen.
Škoda Auto chystá 1. června přesun PR manažerů. Dosavadní mluvčí českého importu Pavel Jína se po 3,5 letech na pozici posune v rámci oddělení Komunikace podniku do nové role. Na importu ho nahradí dosavadní produktová PR manažerka.
Podíl operativního leasingu na způsobu pořízení nových osobních a lehkých užitkových aut v Česku vzrostl za posledních pět let o 16 procentních bodů na 44 procent.
Pod záštitou Pelhřimova, města rekordů, se koná 10. června Festival čisté mobility „ElektroFest“. Komerčním partnerem akce je skupina Auto Palace. Organizátoři seznámili s akcí novináře 24. května na pražském elektrickém parníku Marie d Bohemia.
Holešovické výstaviště hostí 27. – 28. května motoristickou slavnost Legendy. Výstava slibuje řadu národních premiér, k vidění budou i diskuse s osobnostmi automotive oboru.
ALD Automotive dokončila akvizici 100% podílu ve společnosti LeasePlan, jedné z firem působících v oblasti správy vozového parku a mobility, od konsorcia vedeného TDR Capital.
Pořadatelé Elektrofestu a Klub motoristických publicistů zve své členy a členy SDA na pražskou náplavku na více než hodinovou plavbu po Vltavě s občerstvením na elektrické lodi Marie d‘ Bohemia.
Vláda chce omezit daňovou uznatelnost aut na první dva miliony z ceny. Podle ministrů totiž podnikatelé sice kupují luxusní vozy na firmu, ale využívají je k soukromým účelům. Dopady změn na automobilový trh komentoval pro Seznam Zprávy PR manažer SDA Petr Horák.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva