Dne 8.7.2010 se konala pravidelná čtvrtletní tisková konference SDA. Její účastníci byli informováni o aktuální situaci na trhu s motorovými vozidly v ČR.
Dokumenty ke stažení:
Statistika registrací vozidel za květen 2010 naznačuje zastavení propadu také u nových užitkových vozidel. Registrace osobních automobilů nadále rostou. V květnu činí meziroční nárůst 11,26%, celoročně pak 12,0%. U lehkých užitkových automobilů po dlouhém 19timěsíčním propadu květnové registrace poprvé vzrostly, a to o 15,71%, celoroční pokles je však stále vysoký – 61,7%.
LUM-ORIS spol. s r.o. |
|
Opel Southeast Europe Ltd., organizační složka fax: 239 004 100 |
|
IVECO Czech Republic, a.s. |
|
Titul Motocykl roku 2010 v České republice vyhrál sportovní silniční motocykl BMW S 1000 RR. Vyhrál tak 14. ročník ankety Motocykl roku, jehož výsledky byly vyhlášeny 22. dubna.
Dne 7.4.2010 se konala pravidelná čtvrtletní tisková konference SDA. Její účastníci byli informováni o aktuální situaci na trhu s motorovými vozidly v ČR.
Dokumenty ke stažení:
BCE s.r.o. fax : 267 315 732 |
Vůz Škoda Yeti získal titul Auto roku 2010 v České republice
Automobil Škoda Yeti získal titul Auto roku 2010 v České republice. Tento titul získal na základě vítězství v anketě Auto roku 2010 v ČR, ve které bylo nominováno 37 automobilových novinek. Na druhém místě skončil Volkswagen Golf a na třetím BMW X1. Vozy nominované do ankety byly rozděleny do pěti kategorií a svého vítěze má také každá z nich. V kategorii MPV, kde byly nominovány 4 vozy, vyhrál Peugeot 3008, v kategorii Malé vozy a nižší střední třída (s 12 kandidáty nejsilnější kategorie) zvítězil Volkswagen Golf. V kategorii vozů SUV (8 nominovaných) získala první místo Škoda Yeti, mezi vozy kategorie Střední a vyšší střední třídy (7 adeptů) zvítězil vůz Mercedes-Benz třídy E a v kategorii vozů sportovních (6 adeptů) se na první místo dostal automobil Porsche Panamera.
Dne 7.1.2010 se konala pravidelná čtvrtletní tisková konference SDA. Její účastníci byli informováni o činnosti SDA v r. 2009 a o aktuální situaci na trhu s motorovými vozidly v ČR.
Dokumenty ke stažení:
Stručný komentář ke statistice nových vozidel registrovaných v ČR za r. 2009
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva