Na pozici vedoucího prodeje ŠKODA AUTO Česká republika nastupuje od 1. června nový manažer, který pracuje v automobilovém průmyslu téměř 30 let. Pro Škodovku pak více než 15 let.
Jeho úkolem bude vedení prodeje nových a ojetých vozů ŠKODA s cílem dále posílit pozici jedničky českého automobilového trhu.
Jan Pícha (52) je absolventem strojní fakulty ČVUT a automobilovému průmyslu zasvětil celý svůj profesní život. Po ukončení studia v roce 1992 nastoupil do tehdejší společnosti Import Volkswagen Group, kde prošel různými pozicemi v odděleních rozvoje prodejní sítě a aftersales.
V roce 2005 se připojil k automobilce ŠKODA, když nastoupil do funkce aftersales managera u slovenského importéra. V roce 2009 převzal tutéž pozici u firmy SAIC ŠKODA v čínské Šanghaji. V roce 2013 se vrátil do České republiky a nastoupil jako vedoucí marketingu aftersales v Mladé Boleslavi.
V loňském roce převzal odpovědnost za strategii prodeje fleetovým zákazníkům a rozvoj programů s ojetými vozy. Do ŠKODA AUTO Česká republika nastupuje v době, kdy se celý trh bude muset vypořádat s mnoha výzvami.
„Věřím, že to nejhorší covidové období máme za sebou. Jsem přesvědčen, že se stále se rozšiřujícím produktovým portfoliem včetně nového elektrického modelu ENYAQ iV dokážeme úspěšně oslovit širokou fleetovou i privátní klientelu. Těším se zejména na spolupráci se silnou dealerskou sítí v regionech,“ říká Jan Pícha, nový vedoucí prodeje ŠKODA AUTO Česká republika.
„Jsem rád, že můžeme oznámit významnou posilu našeho týmu, a přeji Janu Píchovi hodně úspěchů v jeho nové roli. Ujímá se odpovědnosti za oblast prodeje v situaci, která není jednoduchá a staví před jeho tým řadu překážek. Věřím však, že i díky svým dlouholetým zkušenostem v automobilovém průmyslu si s nimi poradí se ctí a přispěje k dalšímu posílení pozice značky ŠKODA jako jasného lídra tuzemského trhu. V osobě Jana Píchy získáváme profesionála, který dobře rozumí procesům uvnitř společnosti ŠKODA AUTO, což se mu bude v této náročné době velmi hodit,“ uvítal nového kolegu vedoucí obchodní organizace ŠKODA AUTO Česká republika Jiří Maláček.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva