Kia EV6 získala od ekologické organizace Carbon Trust, zaměřující se na klimatické změny a udržitelnost, certifikát uhlíkové stopy a označení „Carbon Measured“. Kia se tak stala prvním držitelem uvedeného certifikátu mezi korejskými automobilkami.
Značka Kia prostřednictvím svého prvního vyhrazeného elektromobilu kladla velký důraz na snížení uhlíkové stopy v celém jeho životním cyklu od získávání surovin a dílů až po montáž, distribuci, používání a recyklaci vozů, a navíc na mobilitu s nulovými emisemi.
Společnost Carbon Trust je nezávislým odborným partnerem předních organizací po celém světě. Poskytuje společnostem poradenství ohledně jejich možností v udržitelném, nízkouhlíkovém světě a měří a certifikuje ekologickou stopu organizací, dodavatelských řetězců a výrobků.
Ekologická stopa modelu Kia EV6 byla stanovena na základě mezinárodně uznávané normy PAS 2050. Smysluplné hodnocení výrobků provedené organizací Carbon Trust zahrnuje emise od těžby surovin až do konce životnosti výrobku a měří se v ekvivalentech CO2 (CO2e). Pečeť Carbon Trust „CO2 Measured“ potvrzuje přesnost těchto měření a poskytuje zákazníkům nezávisle ověřené informace o emisích CO2 spojených s jejich nákupem.
Kia se ve své dlouhodobé strategii „Plán S“ zaměřila na elektrifikaci a položila základy pro kompletní nabídku svých budoucích elektrifikovaných produktů. EV6 je prvním z jedenácti nových modelů s akumulátorovým pohonem, které značka představí do roku 2026.
Jedná se o první vůz Kia postavený na revoluční modulární platformě Kia E-GMP (Electric-Global Modular Platform). Jeho kombinovaný dojezd až 528 kilometrů je jedním z nejdelších na trhu elektromobilů a díky ultrarychlé 800voltové nabíjecí technologii jej lze u dostatečně výkonné dobíjecí stanice dobít z 10 na 80 % za pouhých 18 minut. Interiér EV6 je navíc mimořádně prostorný. Zároveň je zde patrný komplexní přístup k životnímu prostředí – od potahů sedadel z veganské kůže (v závislosti na výbavě), rohoží až po látky a koberce z recyklovaného plastu, jehož množství odpovídá více než 100 půllitrovým PET lahvím.
Společnost Kia prosazuje svou strategii udržitelnosti ve všech oblastech. V roce 2019 například společnost získala certifikaci podle ISO 50001 za používaný systém hospodaření s energiemi (Energy Management System) a nedávno požádala o členství v klimatické iniciativě RE100[i], jejímž cílem je dosáhnout 100 % dodávek energie z obnovitelných zdrojů.
13.08.2021Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva