Společnost CAR PR MEDIA patřící do mediální skupiny Prima má nového ředitele. Stal se jím Ondřej Běhal, který měl ve firmě dosud na starost online a sociální média. Vladimír Pořízek zůstává spolu s Markem Singerem v pozici jednatele, jejich role ale bude již jen strategická.
CAR PR MEDIA vyrábí pro skupinu Prima tradiční motoristický pořad Autosalon.tv, který sleduje až 115 000 diváků v CS 15+, což z něj dělá nejsledovanější pořad s automotive tematikou na českých televizích.
Rovněž stojí za cestovatelským magazínem Fotr na tripu, jehož první série dosáhla mimořádné divácké obliby (73 % na ČSFD). Dále provozuje internetové stránky Autosalon.tv, které patří s měsíční návštěvností kolem tři čtvrtě milionu reálných uživatelů (779 174 RU v červnu 2021 podle NetMonitoru) mezi největší automotive weby v Česku. Zabývá se i obchodováním svých produktů, sociálními sítěmi či výrobou automobilového obsahu pro další média skupiny Prima.
„Po dvou a půl letech existence projekt CAR PR MEDIA disponuje bohatým portfoliem produktů pro klienty z automotive segmentu, které jim umožňují na míru představit jejich novinky i zavedené produkty. Rozhodli jsme se, že teď nastal ten správný čas projekt posunout ještě dál a osamostatnit jeho vedení. Ondřej byl pro nás logickou volbou, neboť stál u zrodu CAR PR MEDIA a má bohaté zkušenosti z pozice šéfredaktora,“ říká Vladimír Pořízek, komerční ředitel skupiny Prima.
„Projekt multimediální automobilové vertikály CAR PR MEDIA má dobře nastartováno a dosáhl již několika významných úspěchů. V současné divoké době ale není čas se ohlížet do zpětného zrcátka. Naopak musíme šlápnout ještě víc na plyn. Věřím, že s týmem zkušených profesionálů i mladých motivovaných nadšenců ukážeme divákům, čtenářům i partnerům v automobilové branži velké věci. Spoléhám se zejména na kreativní schopnosti Pepy Vrtala, klíčového scenáristy i moderátora našich televizních projektů,“ uvedl Ondřej Běhal.
Ondřej Běhal (47 let) je zkušeným mediálním manažerem. V roce 2002 až 2009 posunul v roli šéfredaktora Svět motorů na pozici nejprodávanějšího motoristického časopisu v Česku. Poté se stal duchovním otcem, zakladatelem a většinovým vlastníkem portálu Vybermiauto.cz, který posléze koupilo vydavatelství Economia. Pod jeho křídly Ondřej Běhal realizoval projekt automobilové vertikály, v jehož čele stál až do konce roku 2018.
Ondřej Běhal vystudoval magisterský obor masová komunikace na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Volný čas tráví především sportem v téměř všech jeho myslitelných podobách.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva