Časopis Automakers letos opět organizuje, ve spolupráci s novinářskými kluby, anketu o nejlepší mediální servis v rámci Svazu dovozců automobilů v roce 2021. Jaký bude itinerář soutěže?
Klub motoristických novinářů a Klub motoristických publicistů vyhlašují anketu v novodobé historii už pošesté.
Jejich členové budou moci dávat své hlasy všem oficiálním mluvčím společností sdružených v SDA, kteří poskytovali PR servis v průběhu roku 2021.
„V lednu 2022 budou distribuovány hlasovací lístky, motorističtí novináři je vyplní v průběhu února, vyhlášení manažerů, kteří loni poskytovali nejdostupnější informační servis pro jejich redakce, chystáme na březen,“ upřesňuje předseda KMN Michal Busta.
Do soutěže bude opět nominován každý manažer, který obdrží alespoň jeden novinářský hlas. Loni takto volilo své oblíbené mluvčí přes 20 motonovinářů.
„Letos se opět počítá s vedlejší kategorií Tiskovka roku,“ uvedl šéfredaktor Automakers Erich Handl s tím, že organizační výbor zvažuje jiné doprovodné kategorie.
„Výsledky ankety ale každopádně doplníme statistikou počtu tiskových online či živých konferencí pro motonovináře jednotlivých importérů v loňském roce,“ uzavřel Handl.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva