Areál Golfu Hostivař bude hostit 17. března porotce ankety Auto roku 2022. Členové poroty tam otestují všechny nominované vozy do soutěže. Na místě budou i zástupci automobilek a sponzoři ankety. Mediálním partnerem je časopis Automakers.
Jak bude akce vypadat? V klubovně golfového klubu bude připraveno zázemí s občerstvením. Porotci po příjezdu provedou u vstupu registraci.
Na místě si můžou rezervovat časy testování jednotlivých vozů. „Pro urychlení celého procesu jsme členům poroty zaslali odkaz na rezervační tabulku, kde si mohli jednotlivé časy rezervovat předem,“ připomněl organizátor ankety Adam Eliáš.
Důležité informace:
Termín jízd: 17.3.2022
Čas: 10:00 – 17:00
Registrace: od 9:00
Místo: https://g.page/GolfHostivar?share
Na místě budou přítomni i zástupci jednotlivých automobilek pro případné dotazy.
Dále pak zástupci partnerů ankety. Tradičním partnerem je společnost Alcar. Zastoupeni zde budou také dva české start upy. Vincario se svým produktem vindecoder.eu, který je velice užitečným nejen B2B nástrojem.
Druhou společností je pak AutosEU, kteří zprostředkovávají prodej elektrických a hybridních aut po celé Evropě. Do značné míry se tak podepisují na podpoře celého segmentu vozů s alternativními palivy.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva