Šéf Fordu pro Maďarsko a Českou republiku Attila Szabó přešel na jinou pozici a oba zmíněné importy bude od 1. června řídit nová manažerka.
Szabó převzal řízení aktivit společnosti Ford v Maďarsku a České republice na začátku roku 2019. „Dosáhl významných obchodních úspěchů navzdory četným potížím, se kterými se setkal v uplynulých dvou letech. Pod jeho vedením získal Ford Česká republika v roce 2021 vedoucí postavení v segmentu lehkých užitkových vozů v Česku, a zůstal jedním z významných hráčů na celkovém trhu (osobní a lehké užitkové vozy dohromady),“ uvedla značka.
Od 1. června převezme Andrea Laky vedoucí funkci pro maďarský a český trh. Do oddělení prodeje a marketingu společnosti Ford nastoupila v roce 1994, kde pracovala na různých pozicích a postupně stoupala po příslovečném žebříčku. Jedenáct let, v letech 2005-2015, zastávala pozici generální ředitelky společnosti Ford Maďarsko, a to jako nejmladší a zároveň jediná generální ředitelka v rámci evropské organizace společnosti Ford.
V roce 2009 se svým týmem poprvé dosáhla vedoucí pozice na maďarském trhu značky Ford. Za to, stejně jako za další obchodní úspěchy, získala v roce 2013 jako vůbec první žena prestižní ocenění Manažer roku od Národní asociace manažerů.
Od roku 2015 pracuje na pozici ředitelky prodejních operací a manažerky provozních systémů NSC, která je zodpovědná za provozní systémy národních organizací Ford of Europe, a zároveň je výkonnou ředitelkou prodejních operací, což jí umožňuje sbírat nové zkušenosti a pomáhat s provozem všech národních trhů Ford v Evropě.
Andrea Laky nyní převezme funkci generální ředitelky pro maďarský i český trh.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva