Pozici šéfky HR v DoDo Group obsadí zkušená manažerka, která se v posledních 8 letech z pozice Head of HR starala o kompletní vedení HR a Facility management v Porsche ČR ze skupiny Volkswagen Group CZ. Bude kooperovat se specialistou, který přišel pro změnu z MOL.
V technologicko-logistické společnosti DoDo Michala Menšíka bude mít Renata Pavlišťová nově na starost zejména nastavení modelu HR Business Partnering a budování úspěšné značky zaměstnavatele v oblasti logistiky a technologických společností.
Ve své pozici Head of HR v Porsche ČR Renata Pavlištová nabrala bohaté zkušenosti na poli zavádění HR strategie včetně strategie pro nábor či nastavování interní i externí komunikace, a to včetně budování employer brandingu.
Pod jejím vedením se v Porsche ČR podařilo spustit a plně integrovat do provozu projekty společenské odpovědnosti a hybridní model spolupráce včetně implementace nezbytných digitálních nástrojů.
V DoDo Group bude mít Pavlištová na starost primárně rozvoj a další růst týmu v návaznosti na růst celé skupiny a pracovat chce také na upevnění a další posílení DoDo jako značky zaměstnavatele.
„Ráda stavím nové věci a v tom v DoDo Group vidím velkou příležitost. S tempem, jakým se DoDu daří růst, vnímám vybudování silného employer brandu jako naprosto nezbytný krok k tomu, aby se nám dařilo zachovat si vnitřní integritu a chuť se dál rozvíjet. Potřebujeme tým s jasnou vizí a ambicí doma i v zahraničí a mým úkolem bude tento drive ve firmě udržet,” říká Renata Pavlištová, nová HR manažerka skupiny DoDo Group.
V příštích několika letech je tak pro Pavlištovou největší výzvou adaptovat tým na zásadní transformaci, která v DoDo probíhá. Původně malý startup jen během několika málo let vyrost v úspěšnou mezinárodní logistickou firmu a růstu tak přizpůsobil i firemní strukturu.
„Úměrně našemu růstu budeme samozřejmě potřebovat nabírat nové posily, ale zároveň mnohem více pracovat i se stávajícími týmy v jednotlivých zemích. Je třeba věnovat adekvátní pozornost vzájemné komunikaci, abychom byli na stejné vlně v pojetí naší firemní vize, poslání a očekávání a DoDo tak mohlo dál úspěšně expandovat a růst,” doplňuje Pavlištová.
Právě zahraniční expanze je pro DoDo v současné chvíli jednou z jasných priorit. Růst firmy dokládá také nedávné posílení týmu o nového generálního ředitele (CEO) pro tuzemský trh.
V České republice a na Slovensku má tak DoDo nyní nově na starost Ivo Velíšek, který do firmy přešel ze společnosti MOL ČR. Majitel firmy Michal Menšík se z pozice CEO DoDo Group stará o strategické vedení celé skupiny.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva