Šéf Renaultu ČR Zdeněk Grunt zahájil letos na jaře rebranding dealerství obou značek (Renault, Dacia), jejich showroomy procházejí změnou korporátní identity. V prosinci chce předvést novinářům první rebrandovaný showroom Dacie v tuzemsku.
Mírným rebrandingem outdooru procházejí od jara evropští prodejci Renaultu, mají za úkol změnit signalizaci na průčelí showroomů.
Tvrdší rebranding se týká značky Dacia, tady musí partneři značky kromě venkovní signalizace změnit i interiér prodejen. Termín pro dokončení rebrandingu je stanoven na rok 2024 tak, aby byl hotový před náběhem nového Dustera. Náklady na změnu se odhadují na 10 – 15 tisíc eur.i
Signalizaci dodá 3P
“Po schválení vizuálů na centrále hledala automobilka dodavatele signalizací pro jednotlivé regiony. Vše nelze dělat z Francie z logistických důvodů a dodavatelé se tendrují regionálně. Pro střední Evropu jsme vybírali výrobce signalizací v průběhu března, zvítězila česká firma 3P, která už byla naším dodavatelem v předchozích letech a odváděla skvělou práci,” řekl před časem našemu časopisu generální ředitel Renaultu ČR Zdeněk Grunt.
Dealeři Dacie tak můžou od srpna objednávat nové signalizace a v prosinci by měl být na světě první rebrandovaný showroom.
„Jedná se o pražský Tukas, který bychom chtěli předvést veřejnosti už 13. prosince, jak novou signalizaci Renaultu, tak indoorové prostory Dacie“ upřesnil nám Zdeněk Grunt s tím, že kromě signalizace by měli zájemci vidět i nový vizuál recepce prodejny a servisu.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva