Pod záštitou Pelhřimova, města rekordů, se koná 10. června Festival čisté mobility „ElektroFest“. Komerčním partnerem akce je skupina Auto Palace. Organizátoři seznámili s akcí novináře 24. května na pražském elektrickém parníku Marie d Bohemia.
„Tak jako před více než 80. lety se sjeli na náměstí v Pelhřimově milovníci spalovacích vozidel, tak i my dnes navazujeme na ještě delší historii elektrovozidel. Hlavním posláním ElektroFestu je ukázat nejširší veřejnosti, včetně zastupitelů obcí, firem a dalším organizacím, aktuální nabídku elektrovozidel, nabídnout praktické informace přímo od zkušených elektromobilistů, navázat kontakty se zástupci výrobců elektromobilů. To vše spojíme se zábavou, setkáváním a okořeníme odbornou konferencí,“ uvedl prezident Elektrofestu Jan Křižka.
V loňském ročníku na historickém náměstí partneři akce vystavovali své automobily a produkty, doprovázené programem pro všechny návštěvníky. Díky velké přehlídce elektromobilů všech různých značek mohli návštěvníci detailně prozkoumat, že nabídka elektroaut už není omezená jen na „malobaterkáče“.
„Loňský rekord 127 elektroaut na témže místě se sice o fous nepovedlo překonat, ale i tak bylo na co koukat. Své elektrické vozy představily i Policie ČR nebo Městská policie v Táboře,“ uvedl na letošní vltavské plavbě Křižka.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva