Reklamy na Facebooku určené zájemcům o koupi auta budou relevantnější. Nedávný výzkum Facebook IQ ukázal, že 63 % zákazníků najde svůj nový vůz online.
Díky nově rozšířené funkci Automotive Inventory Ads – reklamní katalog vozidel – mohou nyní prodejci automobilů oslovit mnohem více potenciálních zákazníků na základě prohlížení různých stránek na Facebooku, webů a aplikací.
Doposud mohli prodejci aut využívat automobilový katalog ke znovuoslovení lidí, kteří již někdy navštívili jejich web či aplikaci. Díky novému rozšíření mohou teď dealeři zacílit reklamy na daleko více potenciálních zákazníků, kteří projevili zájem o koupi auta online.
Jak nové reklamy fungují? Předpokládejme, že zákazník hledá a porovnává vozy na různých automobilových a dealerských stránkách. Funkce Automotive Inventory Ads umožní prodejcům aut sestavit automobilový inventář s detaily o výrobci, modelu vozu, roku výroby či jeho lokaci. Facebook poté automaticky vytvoří reklamu na míru daným uživatelům, například těm, kteří již navštívili Facebook stránku o automobilech, ale zatím nikoliv web daného prodejce.
Značky testující nový katalog již zaznamenávají zajímavé výsledky. Lexus Santa Monica využil Automotive Inventory Ads k zacílení na místní zájemce o nová auta a díky tomu zvýšil více než trojnásobně návštěvnost stránky s detaily o automobilu (VDP – Vehicle Detail Page) a současně třikrát snížil náklady za zobrazení VDP oproti předcházejícím kampaním se srovnatelným rozpočtem. Prodejci aut Castle Chevrolet zaznamenali 27% nárůst v dosahu oproti předchozím konverzním kampaním s využitím funkce Lookalike Audiences.
Lidé, kteří tyto reklamy vidět nechtějí, mohou zvolit “opt out” u jakékoliv reklamy, kterou uvidí, pomocí tlačítka v pravém horním rohu reklamy. Automobiloví inzerenti mohou dále stejně jako všichni ostatní cílit na zákazníky, aniž by se o nich dozvěděli cokoliv osobního.
Funkce Automotive Inventory Ads je nyní dostupná všem inzerentům na celém světě, na Facebooku, Instagramu i v Audience Network. Více informací naleznete na informační stránce nové funkce.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva