Podle informací Sdružení automobilového průmyslu se, z celkového počtu 25 298 vyrobených přípojných vozidel v Česku, ve velkomeziříčské firmě v loňském roce zkonstruovalo 23 081 přívěsných vozíků. Agados tak zůstává jedničkou na trhu. Společnost pro letošek plánuje další novinky.
Agados každoročně navyšuje výrobu a nejinak tomu bude i letos. Firma se chce v roce 2019 nejvíce zaměřit na vzrůst prodeje vozíků kategorie O2, tedy přívěsy s nákladem nad 750kg.
„S loňským rokem jsme nadmíru spokojeni a i letos přicházíme s dalšími novinkami. Uvedeme například novou řadu skříňových přívěsů a rozšíříme také portfolio přívěsů kategorie O3 – přívěsy do 10 tun. Dále pracujeme na speciálních projektech pro složky integrovaného záchranného systému a potřeby armády,“ představuje plány jednatel společnosti Agados Petr Ostrý.
Loňský rok zakončil Agados ziskem ocenění SPOLEČNOST ROKU 2018 za vynikající výsledky v oblasti vývoje, výroby a obchodu s technikou a materiálem určeným pro obranu a bezpečnost České republiky, které uděluje nakladatelství MS Line. Největší český výrobce přívěsů také úspěšně splnil dodávku prvních polních kuchyní pro českou armádu, podílel se na výrobě podvozků pod radary a společně se zahraničními partnery realizuje zakázky speciálních vojenských přívěsů pro švédskou a rakouskou armádu.
Kromě zmíněných přívěsů pro civilní dopravu a produkty pro armádu, jsou součástí portfolia Agadosu i výrobky pro integrovaný záchranný systém. Z produktů tohoto segmentu nabízí firma například úpravnu vody, cisternu, podvozky pod dieselagregáty nebo také mobilní osvětlovací věž a mrazicí box.
Agados se dlouhodobě zabývá také speciálními vozíky na míru. ZOO ve Dvoře Králové nad Labem si v minulosti objednala transportér na přepravu žiraf, dále česká firma zkonstruovala například přívěs pro monopost Formule 1 týmu McLaren nebo si, nejen pro dakarský závod, nechal vyrobit přepravník pro závodní speciál tým automobilového závodníka Tomáše Ouředníčka. Velký úspěch slaví také přívěs vytvořený pro triatlonistu Jana Řehulu.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva