Kia Motors a Rafael Nadal letos oslavují 15 let partnerské spolupráce. Tenisová superstar se v roce 2004 stala ambasadorem značky Kia pro španělský trh ve věku pouhých 17 let, kdy stála na prahu jedné z nejpozoruhodnějších tenisových kariér v historii tohoto sportu.
Dlouhodobá partnerská spolupráce zesílila ještě v roce 2006, kdy byl španělský tenista jmenován celosvětovým ambasadorem značky Kia. Komentuje Emilio Herrera, COO společnosti Kia Motors Europe:
„Kia a Rafa Nadal se již 15 let zasazují o úspěšnou partnerskou spolupráci založenou na vášni, intenzivním úsilí a překonávání překážek. Rafa sehrál důležitou roli ve zvyšování povědomí o značce Kia, nejen napříč Evropou, alei na mnoha trzích Kia po celém světě. Společně s tím, jak vzkvétala jeho kariéra, vyrostla i Kia v jednoho z významných hráčů automobilového odvětví.“
Nadal během let vystupoval v mnoha kampaních Kia a stal se nezpochybnitelným šampionem značky Kia. Tenista napomohl ke zvýšení důvěry ve značku Kia a obecnému růstu povědomí o této značce na evropském trhu.
V uvedeném období si Nadal vybudoval pověst nejúspěšnějšího španělského tenisty v historii – a jednoho z nejlepších světových tenistů všech dob. V roce 2019 vyhrál Nadal již podvanácté turnaj French Open – a zároveň svoji 18. grandslamovou trofej. Na antuce vyhrál více zápasů než kterýkoli jiný tenista.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva