Kia Motors a Rafael Nadal letos oslavují 15 let partnerské spolupráce. Tenisová superstar se v roce 2004 stala ambasadorem značky Kia pro španělský trh ve věku pouhých 17 let, kdy stála na prahu jedné z nejpozoruhodnějších tenisových kariér v historii tohoto sportu.
Dlouhodobá partnerská spolupráce zesílila ještě v roce 2006, kdy byl španělský tenista jmenován celosvětovým ambasadorem značky Kia. Komentuje Emilio Herrera, COO společnosti Kia Motors Europe:
„Kia a Rafa Nadal se již 15 let zasazují o úspěšnou partnerskou spolupráci založenou na vášni, intenzivním úsilí a překonávání překážek. Rafa sehrál důležitou roli ve zvyšování povědomí o značce Kia, nejen napříč Evropou, alei na mnoha trzích Kia po celém světě. Společně s tím, jak vzkvétala jeho kariéra, vyrostla i Kia v jednoho z významných hráčů automobilového odvětví.“
Nadal během let vystupoval v mnoha kampaních Kia a stal se nezpochybnitelným šampionem značky Kia. Tenista napomohl ke zvýšení důvěry ve značku Kia a obecnému růstu povědomí o této značce na evropském trhu.
V uvedeném období si Nadal vybudoval pověst nejúspěšnějšího španělského tenisty v historii – a jednoho z nejlepších světových tenistů všech dob. V roce 2019 vyhrál Nadal již podvanácté turnaj French Open – a zároveň svoji 18. grandslamovou trofej. Na antuce vyhrál více zápasů než kterýkoli jiný tenista.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva