Brněnský Špilberk ožil tóny doby romantismu i mixem dalších žánrů. Jubilejní 20. ročník Mezinárodního hudebního festivalu Špilberk 2019, který pořádá Filharmonie Brno ve dnech 14. – 22. srpna, je zároveň prvním ročníkem, při kterém budou návštěvníky festivalu vozit elektromobily Kia.
Návštěvníky tradičního hudebního open-air festivalu budou během koncertních zážitků převážet vozy automobilky Kia, které nabízí nejnovější technologie bateriového pohonu dostupné na českém trhu. Festival ozdobí rodina populárního crossoveru Niro, kterou vedle provedení Hybrid a Plug-in hybrid bude reprezentovat čerstvě představená novinka e-Niro.
Nejnovější čistě elektrický crossover e-Niro se pyšní unikátní dojezdovou vzdáleností 455 km na jedno nabití baterie a až 615 km v městském provozu. Oficiálním dopravcem 20. ročníku Mezinárodního hudebního festivalu, s podporou importéra společnosti KIA MOTORS CZECH, je autorizovaný dealer značky Kia PEMM Brno, který je dlouhodobým partnerem Filharmonie Brno.
„Těší nás, že letos můžeme návštěvníkům festivalu nabídnout jedinečný zážitek z jízdy elektrickým vozem a že zároveň půjde vůbec o první příležitost, kdy se široká veřejnost bude moci tímto vozem svézt. V minulém roce jsme na hrad Špilberk a zpět přepravili během 8 koncertů více než 400 lidí a letos očekáváme díky vyššímu počtu vozů ještě vyšší zájem veřejnosti,“ říká Ivo Soukup ze společnosti PEMM Brno.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva