Slovenská prezidentka Zuzana Čaputová zavítala 15. srpna do výrobního závodu Kia Motors Slovakia. Byl to úplně první výrobní závod, který prezidentka ve svém funkčním období navštívila.
Po dobu své návštěvy se Čaputová setkala s nejvyšším vedením společnosti, prohlédla si výrobní prostory karosárny a montovny. Mimo jiného se také seznámila s výrobou a vlastnostmi nového modelu XCeed, jehož sériová výroba začala jen několik dní před samotnou návštěvou paní prezidentky.
Prezidentka v krátkém proslovu pro novináře na konci své návštěvy Kia Motors Slovakia vyzdvihla profesionalitu a kvalitu zaměstnanců továrny:
„Jedním z největších problémů v tomto regionu je infrastruktura, která není dobudovaná. S představiteli KMS jsme se bavili o tom, že léta nedostavěné dálnice jsou z hlediska podnikání velkým problémem. Je to výzva, kterou je nutné naplnit,“ řekla Zuzana Čaputová. Vyjádřila se také na téma Brexit: „Víme, že Velká Británie je jedním z největších exportních trhů pro naše automobilky. Jakmile dojde k Brexitu bez dohody, tak to s největší pravděpodobností bude mít dopad také na náš automobilový průmysl.“
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva