Slovenský designér Jozef Kabaň bude znovu měnit působiště. Po přestupu ze Škody k BMW přišlo překvapivě brzké stěhování k Rolls-Royce a nyní dává sbohem i jim.
Jozef Kabaň kdysi s podporou Volkswagenu vystudoval věhlasnou Royal College of Art, pod křídly koncernu pak vedl návrh exteriéru rychlostního rekordmana Bugatti Veyron, na svědomí má i dvojčata VW Lupo a Seat Arosa. Poté šéfoval týmu exteriérového designu Audi a následně nastoupil jako šéfdesignér v mladoboleslavské Škodě. Tam za svého téměř desetiletého působení mimo jiné navrhl úspěšný Superb a Kodiaq, ale také poněkud kontroverzní čtyřoký facelift Octavie.
Jenže pak přišel v roce 2017 podivný rozkol a Kabaň musel Škodu narychlo opustit směrem k BMW, kde získal post šéfdesignéra. Ale místo toho, aby dal tvář celé nové generaci produktů, jak bývá u podobných štací šéfdesignérů zvykem, podepsal se pouze pod novou řadu 5 a luxusní řady 7 a po dvou letech přišlo další stěhování k Rolls_Royce. Po pouhém půl roce, oznámil Jozef Kabaň úmysl ukončit spolupráci s britskou značkou i s celou BMW Group. U Rolls-Royce se s ním slušně rozloučili a poděkovali mu za jeho přínosné, byť krátké působení, ale zjevně je tato situace dost zaskočila, protože náhradu teprve začnou hledat.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva