Slovenský designér Jozef Kabaň bude znovu měnit působiště. Po přestupu ze Škody k BMW přišlo překvapivě brzké stěhování k Rolls-Royce a nyní dává sbohem i jim.
Jozef Kabaň kdysi s podporou Volkswagenu vystudoval věhlasnou Royal College of Art, pod křídly koncernu pak vedl návrh exteriéru rychlostního rekordmana Bugatti Veyron, na svědomí má i dvojčata VW Lupo a Seat Arosa. Poté šéfoval týmu exteriérového designu Audi a následně nastoupil jako šéfdesignér v mladoboleslavské Škodě. Tam za svého téměř desetiletého působení mimo jiné navrhl úspěšný Superb a Kodiaq, ale také poněkud kontroverzní čtyřoký facelift Octavie.
Jenže pak přišel v roce 2017 podivný rozkol a Kabaň musel Škodu narychlo opustit směrem k BMW, kde získal post šéfdesignéra. Ale místo toho, aby dal tvář celé nové generaci produktů, jak bývá u podobných štací šéfdesignérů zvykem, podepsal se pouze pod novou řadu 5 a luxusní řady 7 a po dvou letech přišlo další stěhování k Rolls_Royce. Po pouhém půl roce, oznámil Jozef Kabaň úmysl ukončit spolupráci s britskou značkou i s celou BMW Group. U Rolls-Royce se s ním slušně rozloučili a poděkovali mu za jeho přínosné, byť krátké působení, ale zjevně je tato situace dost zaskočila, protože náhradu teprve začnou hledat.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva