Klaus Bischoff, šéf designu osobních volkswagenů, povýší od dubna 2020 na pozici šéfdesignéra celého koncernu, kde nahradí Michaela Mauera, který se vrátí na post šéfdesignéra Porsche. Bischoffovu pozici obsadí v červenci Slovák Jozef Kabaň.
Kabaň se po dvouleté pauze, ve které působil u BMW a Rolls-Roycu, ujme v červenci příštího roku pozice šéfdesignéra značky Volkswagen. Informaci potvrdil iDNES.cz zdroj z koncernu VW.
Tvůrce ikonického Bugatti Veyron, Volkswagenu Lupo nebo Audi Q5 první generace byl v letech 2007 až 2017 šéfdesignérem Škody. Pod vedením charismatického, ale také dost svéhlavého tvůrce vznikl aktuální úspěšný designérský jazyk značky, který nyní upravuje jeho nástupce Oliver Stefani.
V roce 2017 Kabaň náhle oznámil odchod do Mnichova (kde dnes žije) na pozici šéfdesignéra značky BMW (rozhovor čtěte zde). Prostředí prémiového německého koncernu mu ovšem nesedlo, letos nejprve přešel na post šéfdesignéra značky Rolls-Royce, která BMW patří, v říjnu pak oznámil definitivní odchod.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva