Konec roku 2019 byl z hlediska povinného ručení poklidným obdobím, ceny povinného ručení mírně poklesly, zdražovala jen jedna pojišťovna, a to v průměru 3 %.
„Je to takový klid před bouří. Jednotlivé pojišťovny vyčkávají na začátek roku, kdy je možné očekávat plošné zdražení v rozsahu dvou až čtyř procent,“ komentuje vývoj Jiří Váchal, analytik neživotního pojištění Broker Consulting, a dodává:
„Sice předvánoční období není typickou dobou pro sjednání povinného ručení, ale ti, co pořizují nové vozidlo, nebo mají výročí, by měli zvážit sjednání co nejdříve. Novým klientům pojišťovny v rámci vánočních marketingových akcí dávají různé benefity, výjimkou nemusí být ani celoroční dálniční známka.“
Pomalu se smývají také rozdíly mezi výší povinného ručení mezi Prahou a menšími městy velikosti Benešova. K hodnotě POVIndexu má hlavní město +10,6 % a menší města -13,5 %. Jedná se o průměrné sazby, u jednotlivých pojišťoven se mohou ceny lišit.
„Od začátku roku, respektive již od 21. prosince dochází ke sloučení dosud samostatných značek Generali a Česká pojišťovna pod jednotný název Generali Česká pojišťovna. Pro stávající klienty se nic nemění, sjednané podmínky ani zelená karta nepozbývají platnosti, měnit se boudou až s výročním smlouvy. Druhou změnou, která se dotkne majitelů vozidel, je přejmenování První klubové pojišťovny na Pillow pojišťovnu. Jejich snahou je zjednodušit a zkrátit pojistné podmínky na maximálně deset stran. Již oznámili, že jako první nabídnou pojištění pro všechny typy vozidel,“ poukazuje na plánované novinky Váchal.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva