Mercedes-Benz nabídl svoji pomoc při výrobě lékařských zařízení. S pomocí 3D tiskáren dokáže rychle vyrobit i velmi složité součásti potřebné pro technicky pokročilé vybavení nemocnic, které je v důsledku pandemie COVID-19 naléhavě potřeba.
„S pomocí našeho technicky erudovaného personálu, který má mnohaletou zkušenost s 3D tiskem, jsme připraveni okamžitě přispět k výrobě lékařských přístrojů,“ říká Jörg Burzer, člen představenstva společnosti Mercedes-Benz AG pro oblast výroby a logistiky. „Jsme ve spojení s představiteli regionální vlády v Bádensku-Württembersku. Ke spuštění výroby jsou připraveni jak naši specialisté, tak celé technické zázemí. Nyní je na zástupcích z oboru lékařského vybavení, aby nás kontaktovali. Naše 3D tiskárny jsou okamžitě k dispozici.“
Mercedes-Benz se výzkumem a využitím 3D tisku a tzv. aditivního výrobního procesu zabývá již přibližně 30 let. V oblasti výroby automobilů se používá při návrhu prototypů nebo při malosériové produkci specializovaných komponent.
Mercedes-Benz v současné době využívá 3D tiskárny k zhotovení až 150 000 plastových a kovových součástek ročně. Tato kapacita je nyní plně k dispozici pro lékařské potřeby. Dostupné jsou všechny běžné způsoby 3D tisku – od stereolitografie (SLA), selektivního laserového spékání práškového materiálu (SLS) a modelování tavné struny (FDM) až po selektivní laserové tavení (SLM).
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva