Skupina TUkas, autorizovaný prodejce a servis automobilů, funguje i v době koronavirové pandemie. V boji proti nebezpečnému viru představuje novinku – „DEZINFEKCI INTERIÉRU OZÓNEM“.
Podle společnosti se jedná o moderní ekologickou technologii, která je schopná zcela zlikvidovat viry a bakterie. Čištění ozónem je ekologické, účinné a velmi rychlé. Veškeré prováděné služby jsou plně v souladu s nařízeními Vlády České republiky a splňují náročná hygienická opatření.
Servis vozidla tak není potřeba odkládat. Pokud vůz vyžaduje běžnou prohlídku, opravu po nehodě, výměnu zimních pneumatik, případně STK, je ten správný čas se objednat. TUkas nabízí rychlé a flexibilní dodací termíny, zvýhodněné pick-up servisy i zapůjčení náhradních vozů.
Žádné vedlejší účinky
První zákazníci měli možnost vyzkoušet i novou dezinfekci interiéru ozónem, který spolehlivě ničí veškeré viry, bakterie, plísně a odstraňuje i nepříjemné pachy. Tento způsob dezinfekce nemá žádné nežádoucí účinky, nezanechává stopy a je schválený i pro alergiky a astmatiky. Službu je možné objednat ve všech provozovnách skupiny TUkas.
Prodej nových a ojetých vozů je v tuto chvíli nařízením Vlády ČR dočasně omezený, ale i tak zákazníci TUkasu mohou využít celé škály bezkontaktních řešení nákupu nového či ojetého vozu. Posilují moderní technologie a prodejci jsou už běžně vybaveni komunikačními platformami jako je např. WhatsApp, Messenger, Skype apod., jejichž prostřednictvím vám vůz kompletně představí. V případě ojetého vozu je samozřejmostí i předvedení karosérie a interiéru včetně podrobných analýz historie a původu vozidla.
Při virtuálním představení vozu vám školení prodejci TUkasu nabídnou i další doplňkové služby jako je např. financování a pojištění. Kupní smlouva a veškeré dokumenty nutné k převodu či registraci vozu jsou automaticky v náhledu odesílány v elektronické podobě a veškerá formální administrativa je řešena korespondenčně prostřednictvím České pošty či kurýrních služeb. Po podpisu smlouvy a uhrazení kupní ceny se vůz připravuje k předání, a to včetně dezinfekce jak v interiéru, tak na frekventovaných místech karoserie. Následně je vůz dopraven přímo k zákazníkovi na předem dohodnuté místo předání.
„Rád bych všechny ujistil, že i v této složité době pracujeme v plném nasazení, s maximálním důrazem na bezpečnost a ochranu zákazníků i zaměstnanců. Věřím, že nově nabízené služby zvýší komfort a pocit bezpečí,“ říká generální ředitel skupiny TUkas, Petr Lehký.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva