Více než dva roky byl mluvčím Hyundai Motor Czech Jan Pohorský. Od 25. května zastává novou pozici, opět se v oboru public relations stará o mediální obraz firem z automotive oboru.
Pohorského job v HMCZ zahrnoval kontakt s novináři, organizátory společenských akcí apod. Měl také zodpovědnost za interní a externí komunikaci společnosti a za automobilovou flotilu pro PR účely.
„Po odchodu od Hyundaie jsem připravoval vlastní projekt, ale nyní v době epidemie na něj není doba. Na PR trhu se také nyní nekonají žádná výběrová řízení, takže počítám s letním osobním volnem,“ řekl nám Jan Pohorský 30. dubna, kdy odcházel z firmy.
V květnu nakonec nastoupil do PR agentury FYI, kde zastává pozici Senior PR manažera a bude mít na starosti automotive klienty a startupy. Na starosti má mimo jiné carsharing HoppyGo, společnost Carvago a další projekty.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva