Suzuki Česká republika zahájila 1. června systematickou podporu charitativní organizace Fond ohrožených dětí. Suzuki plánuje dlouhodobou materiální a finanční podporu této organizace, ale například i pomoc zviditelnit jejich rozsáhlé aktivity v oblasti péče o děti v ohrožení života.
Ne každé dítě má to štěstí, že vyrůstá v harmonickém prostředí, proto vznikl na podporu týraným, zneužívaným, zanedbávaným, opuštěným či jinak sociálně znevýhodněným dětem Fond ohrožených dětí. Aktuálně má ve své péči přes 200 dětí a provozuje 15 zařízení Klokánek, jejichž činnost se neobejde bez finanční podpory veřejnosti a sponzorů.
Základem spolupráce je finanční a materiální pomoc. Suzuki bude Fond ohrožených dětí podporovat jak přímo, tak výzvami pro zapojení svých obchodních partnerů a veřejnosti do podpory FOD. Prvotní myšlenkou obsahu spolupráce bylo, jak už to tak u automobilek bývá, zajištění či obměna vozového parku, ale brzy jsme pochopili, že potřeby Fondu jsou jiné a mnohem zásadnější. Suzuki bude tedy v této oblasti pomáhat alespoň poskytováním servisních služeb.
„Na spolupráci – a věřím, že dlouhodobou – se Suzuki se velmi těšíme. Bude to nová zkušenost, která nám pomůže hradit část nákladů na provoz našich zařízení,“ říká předsedkyně Fondu ohrožených dětí Hanka Kupková.
Důležitou rovinou spolupráce je také upozorňování na činnost Fondu ohrožených dětí. Široká veřejnost se totiž často mylně domnívá, že brutální týrání dětí známé z amerických filmů se nás netýká, byť se děje denně kolem nás.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva