Šéf Škoda ČR Luboš Vlček končí k 1. září ve funkci. Na pozici působil od roku 2014 po několikaletém působení ve společnosti Volkswagen Group China. Kam se přesune a kdo ho nahradí na pozici šéfa českého importu?
Vlček byl odpovědný za veškeré prodejní, marketingové a poprodejní aktivity značky na domácím trhu. Nahradí ho dosavadní šéf prodeje na českém trhu Jiří Maláček. Vlček ve Škodě zůstane, bude nově odpovídat za aktivity značky Škoda v západní Evropě, informovala automobilka v tiskové zprávě.
V poslední době nejde o jedinou významnou personální změnu ve Škodě Auto. Na začátku července automobilka oznámila, že ve funkci skončí předseda představenstva Bernhard Maier. Jeho nástupce zvolí představenstvo společnosti v srpnu. Už předtím se vyměnil člen představenstva zodpovědný za nákup, Dietera Seemanna nahradil Karsten Schnake.
Luboš Vlček působí ve společnosti Škoda Auto a koncernu Volkswagen od roku 1992. Na pozici vedení českého zastoupení značky Škoda nastoupil v lednu 2014.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva