Značka Audi navázala partnerství s Nadací Dagmar a Václava Havlových VIZE 97. Audi podpoří průkopnické a vizionářské projekty, jimiž je nadace proslulá v České republice i zahraničí.
Nadace se pod vedením Dagmar Havlové věnuje především kultuře, podpoře sociálně slabších vrstev, vzdělávání a zdravotnictví. Významnou součástí nadačních aktivit je také péče o odkaz Václava Havla, prvního prezidenta České republiky.
„Korporátní společenská odpovědnost patří mezi důležité pilíře působení značky Audi v České republice,“ říká Marcel Archleb, vedoucí divize Audi Porsche Česká republika.
„Proto je pro nás velkou ctí, že můžeme podporovat mimořádně úspěšnou nadaci Dagmar a Václava Havlových VIZE 97, která se stejně jako značka Audi zaměřuje na průkopnická a vizionářská řešení. Věřím, že toto spojení přinese spoustu úspěšných a především společensky prospěšných projektů“
Partnerství značky Audi a Nadace Dagmar a Václava Havlových VIZE 97 je založeno na řadě společných hodnot. Stejně jako Audi se i nadace VIZE 97 může pochlubit řadou vizionářských a průkopnických projektů, které bývají na okraji zájmu české společnosti. Mezi mimořádné úspěchy nadace, v jejímž čele stojí Dagmar Havlová, patří například zavedení snadno dostupné prevence rakoviny tlustého střeva a konečníku do českého zdravotnictví. Toto neúnavné úsilí nese již své ovoce v podobě postupného snižování výskytu této zákeřné nemoci v české populaci.
„Mám velkou radost, že mohu značku Audi přivítat mezi našimi hlavními partnery,“ říká Dagmar Havlová, zakladatelka a předsedkyně správní rady nadace VIZE 97.
„Mnoho našich projektů je vytrvalostním během, který přináší výsledky až v delším časovém období. Pro jejich úspěšnou realizaci je proto podpora tak silných partnerů, jakým je Audi, naprosto zásadní. Těším se na dlouhodobou a oboustranně přínosnou spolupráci!“
Současné nadační aktivity zahrnují mimo jiné také provozování duchovně kulturního centra Pražská křižovatka. V něm se každoročně koná Mikulášský charitativní bazar. V prostorech centra se rovněž předává mezinárodní Cena VIZE 97 význačným myslitelům, kteří svým životním dílem překračují tradiční rámec vědeckého poznání, přispívají k chápání vědy jako integrální součásti obecné kultury a nekonvenčním způsobem se zabývají základními otázkami poznání, bytí a lidské existence.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva