Jorge Díez byl k 1. prosinci jmenován novým šéfdesignérem společnosti SEAT. Od roku 2011 do roku 2014 vedl oddělení vnějšího designu ve společnosti SEAT a pracoval také v centrálách značek Audi a Volkswagen v Německu.
Ve své nové funkci bude přímým podřízeným Dr. Wernera Tietze, který má v představenstvu společnosti SEAT na starosti výzkum a vývoj.
Jorge Díez byl od července 2019 viceprezidentem evropského designérského centra společnosti Mitsubishi Motors. Předtím však působil mnoho let v rámci koncernu Volkswagen.
Jako vedoucí vnějšího designu společnosti SEAT se stal jedním z autorů ikonických modelů barcelonské značky, od třetí generace modelu SEAT Leon přes čtvrtou generaci modelu SEAT Ibiza až po SEAT Ateca, první SUV v historii španělského výrobce automobilů. Ve službách značky Audi vytvořil rovněž pozoruhodné modely, například druhou generaci Audi TT a první generaci Audi A7.
Wayne Griffiths, předseda představenstva společnosti SEAT, zdůraznil, že „Jorge Díez je jedním z nejtalentovanějších designérů v automobilovém průmyslu. Je podepsán pod mnoha klíčovými vozy uplynulého desetiletí, jakými jsou Leon, Ateca a Ibiza. Je skvělou zprávou, že se vrací do společnosti SEAT. Jeho mezinárodní zkušenosti, inspirace z Barcelony a hodnoty značek SEAT a CUPRA se promítnou do designu modelů, které budeme uvádět na trh v nadcházejících letech“.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva