Hokejová reprezentace České republiky a její partner ŠKODA AUTO Česká republika podpořily netradiční formou zdravotníky, kteří denně bojují s pandemií koronaviru v nemocničních zařízeních po celé České republice.
Již před listopadovým turnajem Karjala Cup ve Finsku se značka ŠKODA zavázala, že za každý vstřelený český gól do sítě soupeře zajistí tříchodová obědová menu pro zdravotníky v první linii včetně reprezentačního dresu. Branek vstřelili čeští hokejisté pět, finální počet nemocnic navýšila ŠKODA na šťastných sedm. Pro zdravotníky v první linii tak bylo zajištěno celkově 875 tříchodových menu ze špičkových českých restaurací.
Na samotném rozvozu 875 porcí se podíleli také zástupci české hokejové reprezentace v čele s hlavním trenérem Filipem Pešánem a také influenceři značky zastoupení například rychlobruslařkou Martinou Sáblíkovou, herci Radimem Fialou a Markem Lamborou (na snímku), skladatelem a zpěvákem Markem Ztraceným, hudebníkem Mikolasem Josefem nebo modelkou Andreou Bezděkovou.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva