S ohledem na epidemiologickou situaci roste počet klientů, kteří sjednávají pojištění svého vozu z pohodlí domova. Zároveň ale roste počet vozidel, které chce pojišťovna při vstupu vozidla do pojištění fyzicky zkontrolovat. Řešení nabízí nová aplikace Kooperativy.
„Proto jsme nyní připravili novinku, která klientům umožní nafotit vozidlo v klidu doma, zatímco dříve byla nezbytná odborná prohlídka technikem společnosti Global Expert a tedy i „fyzický“ kontakt. Následovat bude i funkcionalita využitelná při likvidaci pojistné události,“ představuje novinky Aleš Zethner, ředitel Úseku pojištění motorových vozidel.
Povinnost vstupní prohlídky je součástí pojistné smlouvy při sjednání havarijního pojištění nebo některých připojištění k povinnému ručení. Výhody tzv. samofocení jsou zřejmé, klient nikam s autem nemusí, takže uspoří palivo i čas. Stačí mít chytré mobilní zařízení s fotoaparátem a připojením na internet, případně odkaz v sms zprávě přeposlat někomu, kdo takové zařízení má a je ochoten pomoci. „Uvědomujeme si, že to každému nemusí vyhovovat, proto zároveň klientovi necháváme i možnost požádat o vstupní odbornou prohlídku vozidla technikem Global Expert,“ doplňuje Aleš Zethner.
Jak tzv. „samofocení“ probíhá?
Na klientovo telefonní číslo zašle Kooperativa SMS s odkazem, není nutné instalovat žádnou aplikaci. Tento odkaz si klient otevře v mobilním zařízení, následně jím pořídí a odešle fotografie požadovaných dokumentů a vozidla. Pro úspěšné odeslání fotografií potřebuje připojení k internetu.
Co a jak fotit?
Kooperativa požaduje fotografie vozidla z různých pohledů (čelní pohled, zadní pohled, zepředu zleva, zepředu zprava, zezadu zleva, zezadu zprava), detailů případného poškození vozidla, registrační značky a VIN, tachometru a velkého technického průkazu.
Vozidlo musí být čisté, suché, nezasněžené. Je potřeba fotit vozidlo na denním světle a bez blesku, kvůli odleskům. Všechny fotografie musí být pořízeny ve stejnou dobu, na jednom místě. Proto je potřeba zvolit vhodné místo, aby bylo vozidlo ze všech stran dobře viditelné.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva