Toyota hodlá pokračovat v rozvoji segmentu minivozů a potvrdila výrobu třetího modelu značky postaveného na podvozkové platformě GA-B. Plánovaný model má hrát roli vstupní brány ke značce.
Vývoj nových platforem automobilky Toyota v souladu s novou konstrukční filozofií TNGA (Toyota New Global Architecture) přinesl podle automobilky zlepšení jízdních vlastností, ovladatelnosti, bezpečnosti a stylistického ztvárnění mnoha nových modelů značky.
„Například nový Yaris, postavený na platformě GA-B, byl velmi dobře přijat evropskými zákazníky pro jeho dynamické stylistické ztvárnění, skvělé obestavění prostoru, velmi hospodárný a současně agilní hybridní pohon a vynikající jízdní dynamiku, jakožto i špičkovou bezpečnost. I díky tomu se stal evropským Autem roku 2021,“ uvedla značka.
Dalším plánovaným modelem na platformě GA-B je Yaris Cross, jenž bude uveden na trh ještě v tomto roce. Očekává se, že roční objem výroby modelů Yaris, Yaris Cross a nového vozu segmentu A (minivozy) překročí v Evropě 500 tisíc kusů.
Díky tomuto objemu bude možné dosáhnout úspor ve výrobě, které jsou nezbytnou podmínkou cenové dostupnosti, po níž zájemci o vůz segmentu A volají.
Neméně důležitá je i volba hnacího ústrojí. Dnešní třídě minivozů s přehledem dominují vozy se spalovacím motorem, což dokazuje klíčovou roli ceny v rozhodování zákazníků – a vyhlídky říkají, že tento trend bude na trhu pokračovat, zejména u zákazníků, pro něž je finanční dostupnost tím hlavním.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva