Importéři a prodejci Mitsubishi dostali 10. března nadějnou zprávu, japonská automobilka chce zůstat v Evropě. Její centrála rozhodla o využití dvou modelů svého aliančního partnera Renault. Mitsubishi tyto modely představí v rámci své dealerské sítě od roku 2023. O které modely a trhy se jedná je stále předmětem diskusí.
Mitsubishi implementuje strukturální změny v Evropě v rámci střednědobé strategie “Selection and Concentration” oznámené v červenci 2020.
Tato opatření znamenala zmrazení vývoje nových modelů pro evropské trhy a přesunutí zdrojů na jejich vývoj a výzkum do regionu ASEAN, který je pro značku Mitsubishi velmi důležitý. Mitsubishi se také rozhodlo ukončit v roce 2023 prodej nových vozů v některých evropských zemích. To by bylo velkým problémem pro dealery značky v Evropské unii. Nyní má situaci zachránit Renault.
„Tyto společné aktivity se skupinou Renault jsou součástí reformy obchodní strategie v Evropě, kterou společnost Mitsubishi sleduje především naplnění poptávky zákazníků. Spojení zcela nového Eclipsu Cross PHEV, který bude na trh uveden v květnu, a novinek od společnosti Renault pak dále zvýší konkurenceschopnost značky Mitsubishi na trhu,“ uvedla značka.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva