O titul Motocykl roku 2012 v ČR soupeří 35 motocyklů.
Do šestnáctého ročníku ankety Motocykl roku 2012 v ČR bylo přihlášeno 35 ocelových krasavců – motocyklových novinek. Anketu opět vyhlásila sekce Moto při Svazu dovozců automobilů.
Přihlášené motocykly odborná porota tradičně rozdělila do šesti kategorií (skútry a mopedy, endura včetně cestovních, naked bikes, cestovní silniční motocykly, choppery, sportovní silniční motocykly). V každé kategorii bude zvolen její vítěz. Navíc motocykl, který získá absolutně nejvíce hlasů, se stane Motocyklem roku 2012 v České republice. Nejsilněji jsou letos obsazeny kategorie naked bikes neboli naháčů a skútry a mopedy, kde v každé je 8 přihlášených kandidátů. Vítěze v jednotlivých kategoriích stejně jako Motocykl roku 2012 v ČR budou volit dvě skupiny hodnotitelů. Tou první je veřejnost, což jsou vlastně uživatelé motocyklů, tou druhou je odborná porota jmenovaná vyhlašovatelem. Hlasy se nakonec sečtou.
Anketa byla zahájena 9. února, reklamní kampaň poběží do konce března, hlasovat je možno do 6. dubna a výsledky budou oznámeny na konci dubna.
Akce je spojena s rozsáhlou inzertní kampaní v tiskových médiích, kde jsou zastoupeny motocyklové a motoristické tituly, ale také jiné druhy médií, dále v rozhlase a na internetu (hlasovat lze kromě kupónů z inzerce také na webových stránkách www.motocyklroku.cz ). Anketa bude propagována i ve stánku Motocykl roku na výstavě Motosalon, která se uskuteční na Výstavišti v Brně od 7. do 11. března 2012, kde mohou zájemci vyplnit a odevzdat svůj anketní kupón. Motocykly soutěžící o titul budou na výstavě pro snadnější identifikaci označeny pomocí štítků. Pro hlasující je připraveno celkem 15 cen. První cenou samozřejmě nemůže být v motocyklové anketě nic jiného, než motocykl – Triumph Scrambler, dalšími jsou převážně potřeby pro motorkáře.
Hlavním partnerem ankety je Castrol Lubricants, výstava Motosalon v Brně na Výstavišti a www.Yshop.cz. Partnery jsou Eva Optika, Gakaho, Martina Morávková a RK Rensa.
Partnery cen jsou Agados, Bikers Mode, Cardo, Castrol, Garmin, Harley – Davidson, Honda, Pirelli a Triumph.
Generálními mediálními partnery jsou České motocyklové noviny a Smoto.cz od Seznam.cz, hlavními mediálními partnery pak Auto7 a Supermoto. Dalšími mediálními partnery jsou Annonce, Annonce-Autohandl, Automakers, Caravan, evo, Flying revue, Grand auto, iČMN.cz, Motoarena.cz, Motocykl, Motocykl-online, Motodeník.cz, Motoráj časopis, Oldies radio, Prosperita, Skutrmania.cz, Střelecká revue, Super-moto.cz, Trucker, Yacht a Yachting revue.
Hitparáda vítězů ankety Motocykl roku
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva