Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Pařízek přechází ke značce Porsche Pařízek nastoupil na pozici ředitele oddělení Fleet a remarketing ve Volkswagen Financial Services 15. října 2018.
Před nástupem do VWFS pracoval pro automobilový koncern Daimler Zde postupně prošel pozicemi Key Account Manager a Team Leader. V roce 2007 se stal Head manažerem pro Sales and Marketing. Řídil byznysovou a marketingovou strategii pro osobní vozy, dodávky, nákladní vozy a autobusy značky Daimler v ČR.
Kam se nyní přesouvá? „V polovině ledna nastupuji na manažerskou pozici u značky Porsche,“ řekl novinářům na bilanční večeři Jan Pařízek. Z Radlic se nestěhuje daleko, bude sedět v Butovicích.
Na novou pozici se těší Jiří Olša
Na židli fleetaře ve VWFS ho nahradí dosavadní Brand Manager pro koncernové značky Volkswagen osobní a užitkové vozy Jiří Olša. Ten dříve působil jako Area Sales Manager, kde se mimo jiné věnoval strategickému rozvoji regionu v oblasti retailového a fleetového financování. Na starosti měl také část pražských koncernových obchodníků (např. Auto Jarov, Porsche Praha Prosek, NH Car, Tukas).
Jako Brand Manager je dosud zodpovědný za nabídku financování značek Volkswagen osobní a užitkové vozy, spolupráci s partnery, zajišťování a řízení zdrojů pro společné aktivity, tvorbu marketingových akcí a přípravu značkové marketingové komunikace.
Kdo nahradí Jiřího Olšu? Zatím není rozhodnuto.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva