SOR Libchavy uspěl v tendru bratislavského městského dopravního podniku DPB na dodávku nových autobusů. Český producent vyrobí pro DPB 25 kloubových autobusů za 7,7 milionu eur (215 milionů korun), informoval dopravce. SOR v soutěži porazil dva konkurenty, a to Mercedes a Solaris.
První vozy z nejnovější zakázky má SOR dodat do slovenské metropole na konci letošního roku, zbytek nejpozději na jaře příštího roku. Součástí kontraktu je opce DPB na koupi dalších 25 autobusů.
SOR vyrobí pro Bratislavu nízkopodlažní vozidla řady NB 18 s kapacitou nejméně 150 cestujících, která budou vybavena kromě jiného klimatizací. Podle portálu imhd.sk má DPB ve svém vozovém parku už 101 těchto kloubových autobusů. Slovenská média v minulosti upozornila, že u vozidel se vyskytly technické závady.
Český výrobce autobusů uspěl loni na Slovensku v tendru košického městského dopravního podniku na dodávku 127 autobusů. SOR se také podílí na výrobě trolejbusů, které do Bratislavy dodává plzeňská společnost Škoda Electric.”
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva