Autodrom Most hostil 20. května 2015 druhou část letošní Tour de Fleet. Na Den s Fleetem a testovací den Manažerské poroty ankety Hankook Firemní auto roku 2015 přijelo více než 170 zástupců provozovatelů vozových parků.
Čekalo na ně 98 automobilů čtrnácti značek, šest odborných přednášek a produktových prezentací a řada možností, jak načerpat nové informace a navázat nové kontakty.
“Nejen na mostecký autodrom, ale i do tamního regionu zavítala akce magazínu Fleet firemní automobily poprvé, a jak se ukázalo, byl to dobrý tah. Mezi účastníky byla řada zástupců ze společností působících v blízkém okolí, včetně zástupců státní správy,” uvedli organizátoři.
Již během dopoledne byla testovací auta v permanenci, protože se na akci dostavilo 33 porotců, kteří mají nominované automobily v dopoledních hodinách víceméně jen pro sebe. Hosté Dne s Fleetem naproti tomu sledovali přednáškovou část, která se odehrávala v hlavní budově Polygonu Most, který je součástí autodromu.
Celý blok zahájili Miroslav Bláha a Ondřej Všianský ze ŠKODA AUTO, kteří představili aktivity domácí automobily v oblasti fleetových prodejů i technologické novinky této značky a její podpůrné služby.
Jan Tejnor z leasingové společnosti ARVAL CZ, s.r.o. se ve své přednášce zamyslel nad aktuálními změnami v chápání role fleet manažera, a to zejména s ohledem na požadavky koncepčního řešení firemní mobility, do kterého operativní leasing neodmyslitelně patří. Zástupce domácího zastoupení značky Ford, Marek Píchal, poté představil současné aktivity a plány „modrého oválu“ v oblasti fleetových prodejů a zejména poprodejních služeb.
Nezapomněli ani na opravdové motoristické fandy, kterým prezentovali na jedné straně hybridní Mondeo HSV a na straně druhé sportovní verze modelů Fiesta a Focus s označením ST.
Na produktové prezentace navázal blok přednášek, který zahájil Radek Mužík z expertní společnosti Fleet Partners. Jeho tématem bylo TCO, tedy komplexní pohled na provozní náklady vozidel. Naznačil, kde firmy v současnosti dělají ve svém přístupu ke sledování finančních nákladů chyby a kde se skrývají reálné možnosti úspor bez omezení kvality firemní mobility.
Petr Králíček ze společnosti Philip Morris ČR následně prezentoval výsledky programu bezpečnosti provozu firemních automobilů, který již několik let u této společnosti probíhá. Ukázal, jak takový systém ve firmě zavést a zejména jak zajistit, aby skutečně fungoval.
Celý přednáškový blok uzavřel Jiří Čumpelík ze společnosti CE Solutions. Věnoval se atraktivnímu tématu jízdního stylu v souvislosti se spotřebou paliva. Upozornil, že mnoho řidičů nedrží krok s vývojem automobilové techniky a používají zastaralé návyky, které zbytečně zvyšují spotřebu paliva.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva