Na Masarykově okruhu v Brně se odehrál úvodní podnik seriálu odborných setkání o pořizování a správě firemních vozových parků Tour de Fleet 2016.
Zároveň byla tato akce prvním testovacím dnem ankety Hankook Firemní auto roku 2016, jež je součástí ALD Automotive Fleet Awards. V krásném slunečném dni si atmosféru Dne s Fleetem užívalo téměř 200 hostů, zástupců českých společností nejrůznějších odvětví.
Do areálu brněnského automotodromu se Den s Fleetem vrátil po sedmi letech a byl to návrat více než úspěšný. Zájem manažerů o novinky v oblasti automobilismu a fleet managementu se projevil jak na účasti na prezentacích a odborných přednáškách, tak na počtu testovacích jízd. Hosté Dne s Fleetem měli poprvé o motivaci navíc, neboť své testy aut mohli zaznamenat na testovací karty, které budou na podzim předmětem slosování o osobní automobil v hodnotě 350 000 Kč.
Auta, která jednotlivé zúčastněné značky přivezly, tak byla v odpoledních hodinách v neustálé permanenci; občas se stávalo, že na některých stáncích nebylo „ani kolo“. Předběžným odhadem lze hovořit o šesti až sedmi stovkách testovacích jízd.
Slavnostní defilé
Zajímavostí brněnské akce bylo i slavnostní defilé automobilů nominovaných do ankety Hankook Firemní auto roku 2016. Automobily, které byly v Brně již k dispozici, obkroužily po Masarykově okruhu dvě čestná kola a zahájily tak symbolicky letošní anketu. Za jejich volanty seděli převážně porotci stočlenné manažerské poroty, pro které to byl také zajímavý zážitek. Kdy se vám poštěstí projet si například závodní okruh v lehkém užitkovém automobilu?
Tak, jak je tomu již tradicí, patřil dopolední program prezentacím a přednáškám. Po úvodu, který obstaral ředitel vydavatelství Club 91, s.r.o. Martin Mensa, se na řečnickém pódiu postupně vystřídali Marek Píchal ze společnosti Ford Motor Company, Marek Trešl ze společnosti Hyundai Motor Czech, Tomáš Friedel zastupující společnost LeasePlan Česká republika, Richard Plos, šéfredaktor magazínu FLEET Firemní automobily, a Vít Baldík ze společnosti RWE, a.s.
Odpolední část se pak již nesla v duchu intenzivního testování vozidel i diskuzí na stáncích partnerů akce, kteří zde prezentovali hostům Dne s Fleetem své produkty a služby. Ještě půl hodiny před oficiálním ukončením akce byl na parkovištích a výstavních plochách čilý ruch, což svědčilo o tom, že hosty letošní první Den s Fleetem zaujal. Možná i z toho důvodu, že velká část z nich byla na této akci vůbec poprvé.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva