Linde Material Handling (Linde MH), evropský dodavatel manipulační techniky a skladových řešení, oficiálně zahájila provoz nového distribučního centra v Brně. Kdo byl k vidění na openingu?
První zásilky náhradních dílů symbolicky zabalili a odborně zapečetili Christophe Lautray, Member of the Board and Chief Sales Officer, a Christoph Hotopp, Head of Sales & Service Operations, společně s regionálními manažery ze zemí, do kterých byly zásilky určeny, tj. z Polska, Rakouska, Maďarska, Slovenska a České republiky.
„Pokračujeme v rozšiřování celosvětového dosahu naší společnosti, abychom se ještě více přiblížili zákazníkům a zajistili jim větší využitelnost průmyslových vozíků,“ vysvětlil Christophe Lautray při příležitosti slavnostního otevření regionálního distribučního centra. Součástí této strategie je rovněž otevření zákaznického centra v čínském Sia-menu počátkem roku 2015. Vytvoření brněnského regionálního distribučního centra určeného pro rychle rostoucí středoevropské a východoevropské státy je jen dalším logickým krokem.
„Rychlost dodávek náhradních dílů je pro naše zákazníky klíčová. V tomto ohledu jsme tedy novým distribučním centrem položili nezbytné základy pro další zvyšování dostupnosti náhradních dílů,“ doplnil Christoph Hotopp. Například doba ukončení příjmu objednávek se posunula do pozdního odpoledne, přičemž zboží, které je určené k přímé dodávce spotřebiteli druhého dne ráno, i náhradní díly k nakládce do zavazadlového prostoru servisních vozidel jednoho z pěti set techniků v regionu lze objednávat v závislosti na místě určení až do 16:45 hod. „Zákazníci společnosti Linde MH se proto mohou spolehnout na delší provozuschopnost svého vybavení,“ zdůraznil Christoph Hotopp.
Linde MH chce mít v brněnském distribučním centru na skladě 95 % z celkového počtu téměř 20 000 položek. Zboží, které není přímo k dispozici v Brně, bude dopraveno do 24 hodin z centrálního skladu náhradních dílů společnosti v německém Kahl am Main a dodáno na místo konečného určení bude během dalších 24 hodin. „Do dvou let budeme prostřednictvím regionálního distribučního centra v Brně zásobovat ještě větší počet zemí ve východní a jihovýchodní Evropě a dále zvyšovat dostupnost náhradních dílů,“ prohlásil Christoph Hotopp s výhledem na další rozvoj tohoto centra.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva