Lukáš Cankař (36) se stal novým ředitelem marketingu a retailového prodeje ve Volkswagen Financial Services. Jaké budou jeho nové kompetence?
Vedle stávající odpovědnosti za oddělení Marketing & Brand Management tak bude nově odpovědný i za oddělení Retailového prodeje & Korporátního financování pečující o více jak 250 prodejců koncernových značek, kteří nabízejí produkty a služby Volkswagen Financial Services.
Lukáš Cankař nastoupil do Volkswagen Financial Services (tehdy ŠkoFINu) hned po zakončení studia na VŠE. Během jedenácti let vystřídal v rámci společnosti několik kvalifikovaných pozic. Začínal na pozici obchodního analytika, posléze byl jako brand manager postupně odpovědný za spolupráci s koncernovými značkami Audi, SEAT a Volkswagen osobní i užitkové vozy. Od roku 2012 vedl tým zahrnující produktový management, Marketing & Brand Management.
Lukáš Cankař byl v průběhu léta jmenován ředitelem marketingu a retailového prodeje ve Volkswagen Financial Services. Zodpovědnost za retailové oddělení přebírá po Petru Abrahámkovi, který se rozhodl odejít ze společnosti.
„Věřím, že jmenování Lukáše Cankaře do vedení retailového prodeje je tím správným krokem k efektivnějšímu řízení firmy a prohloubení spolupráce jak interně, tak vůči našim partnerům – značkám ŠKODA, Volkswagen osobní a užitkové vozy, Audi, SEAT – a jejich autorizovaným prodejcům. Cílem je poskytování ještě kvalitnějších produktů a služeb komplexně zajišťujících mobilitu našim zákazníkům,“ říká Joachim Ewald, jednatel Volkswagen Financial Services.
Lukáš Cankař hovoří anglicky a německy. Mezi jeho koníčky patří sport, literatura, design, architektura, filmy, hudba a fotografování. Svůj volný čas nejraději tráví s rodinou.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva