KIA MOTORS CZECH oznámila personální změnu – novým prezidentem společnosti byl 1. února 2017 jmenován Jong Kook LEE, který tak po dvou letech vystřídal ve funkci Jae Woo Yima, který odešel do nového pracovního působiště v rámci Kia Motors Corporation v Jižní Koreji.
Nový prezident společnosti Jong Kook LEE (46) pracuje pro jihokorejskou automobilku Kia Motors od roku 1999. Před příjezdem do České republiky pracoval Kook LEE tři roky jako prezident společnosti Kia Motors Hungary.
Od roku 2011 působil několik let v evropské centrále Kia Motors Europe v německém Frankfurtu. Bohaté pracovní zkušenosti získal na jednom z pěti nejdůležitějších trhů v rámci Evropy, ve Velké Británii. Svoji evropskou kariéru s mezinárodním obchodem započal již v roce 2000 v sousedním Polsku. V jejím rámci zastával pozice koordinátora v klíčových oblastech jako je obchod, prodej a marketing.
Jong Kook LEE je od založení společnosti v roce 1993 v pořadí již pátým prezidentem KIA MOTORS CZECH. Ve své práci se hodlá zaměřit především na posilování image značky Kia a na zvýšení dosavadního tržního podílu automobilky Kia v rámci České republiky.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva